Lite dagar

I torsdags va jag och träna Zumba och C hängde me de andra barnen hos Mona.

Sen bar det hem och fixa lite och göra sig iordning. Skulle på middag hos svärmor.
Det va lika trevligt som vanligt och vi åt mumsig kotlett och jag magga potatisen i såsen *mums*

I fredags va en städ dag för mig och C och så va det till att vika tvätt. Kan ju säga att han inte är så
hjälpsam ;)

 

Sen så montera vi ihop hans gunga. Gick bara inte att läsa hur instruktionen va , hur man skulle bygga den. Så vi skippa den och tänkte själva.

 C tycker det är mysigt att sitta i den och sen somnar han gott i den.

Kvällen blev inte alls som vi tänkt. Det va bara att ligga i soffan och må dåligt och springa på toa.
Inte alls kul. Men så är det. Idag va jag bra igen och det va ju bra för jag och C skulle ju simma :)

Så det va nog stress och massa annat. Så idag va vi fit for fight.

Simningen va lika kul som vanligt. Älskar att simma med C och nu gillar han inte ryggsim längre utan nu är det bröstsim som gäller.


När vi skulle dit va det tur att jag kolla lite på vagnen för titta vad som finns på den som jag inte packat haha


Tar tillbaka att han är korkad, för detta kräver ju lite intelligens. Vagn lika med ut och jag me.

Har köpt en bok idag om hur man ska vara mot sitt barn och ge dem trygghet och vara lyhörd mm
Gillar titlen på boken
Ditt kompetenta barn. Hur grym är inte bara den meningen.
Han menar att vi måste lyssna på vårt barn, att deras reaktion är kompitent. Redan från födsel menar han att man sak göra det.
Har bara läst några sidor men gillar tänket.

Om denna tjej skulle ta och måla lite nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0