Sjuk :(

Örk va det är äckligt att vara magsjuk. Och jag som sa att jag aldrig blir det * haha*

Har känt mig ganska vissen hela dagen. Men det kan även va sterss. Vet att min mage
har reagerat så här innan...*suck*
Nu vet jag två som kommer skälla på mig...Ann och Lisa♥

Jag ska ta det lugnt och försöka sterssa mindre, men ibland kan man bara inte hjälpa det.

Jag hoppas det är sterss, låter konstigt kanske men då är jag bra imorgon och då kan jag simma med C.

Plus jag som har planer på att läsa en bok och måla imorgon och mysa med C. Kommer va hemma själv imorgon.
Det kan va skönt det me. Men mår jag så här kommer jag bara ligga i sängen. Men det är iof mysigt när man gör det me C. Vi kan kolla melodifestivalen och så kan jag dricka nyponsoppa eller som jag sa när jag va liten

- hoppa hoppa

Nä nu ska jag bädda färdigt sängen så den är klar.

Men först en fråga, varför dansduell, det är ju astråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0