Snart ett år sen <3

Den 27/2 förra året kissa jag på stickan och plusset kom


Helt galet att det ligger en liten fin bebis och sover i sovrummet.

Imorgon är det en del att göra

Fixa naglar inför dop
Fixa mamma ledigehet me F-kassan
Träna Zumba
Köpa ett linne
Damsuga
Moppa
Fixa inför tvätten inför fredagen

Hmm hoppas jag hinner med allt

Tillbaka till lillfisen.
Han bara växer och växer
Sitter och kollar i hans papper

2 månader                         vikt :   5660 
                                        längd   59

2 månader 1 vecka            vikt      5925
                                        längd   60 

2 månader och 3 veckor     vikt      6270
                                        längd   62

3månader och 1 vecka       vikt      6750
                                        längd   64

Som han växer och växer lilla snuffe. Inte undra på att man kan vara kinkig ibland.

Måste ställa klockan i dag när jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0