Super söndag :) Började med att jag och C ...

img_8488 (MMS)

Super söndag :) Började med att jag och C steg upp vid 8.30 för att ta en fika me fröken Andersson. Vi tre åt frukost på E-huset. Blev även varsin kaka :) Liten tur i stan och Linda handla bodylotin. Kl 14 dök jag och C upp hos fam Bergqvist. Supermysigt. Och Gud vilken fin lgh de har. Fast de kollar ny lgh. Men jag fattar, känns det inte 100 så e det inte kul att bo där. Kl 18 va det middag hos pappa och Lisa. Spagetti köttfärssås *mums* kolla sen så klart solsidan. Men det bästa idag va att min pappa prata och jag fick höra hans röst länge <3 Helt underbart.  Kollat Wallander nu ikväll. Imorgon blir det lite tvätt, träning gånger 2.  Nu e jag supertrött. Gnatt världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0