Träning och vacination

Idag sov jag och C länge, det behövde vi båda två. Vi sov båda till 8.30.

Så bar det iväg till BVC för vacination. Det gick hur bra som helst. Han grät inte när han fick sprutan han grät ca 30 sec efter det va gjort *fniss* Sen grät han mer när han fick den andra för det ska göra mer ont. Men han blev glad igen efter han fick komma upp till mig.

Sen fick vi stanna en stund för att se så han inte fick någon allergi mot det. Men vi stanna 20 för säkerhets skull hihi. Sen vat vi hem om för att hämta träningssaker till mig.

Iväg till Forum, träna BP och det gick bra som fan. Tom instruktören kom fram till mig. Hon undra fall jag kände mig starkare eller va det va.

 För hon såg att jag vat starkare idag och orka mer. Vad som gjorde det är min hemlis och hennes ;)

Imorgon blir det spinning och core med samma instruktör. Hon är så himla bra.
Dock är jag ledsen att jag missa passet med Sabina för hennes pass I love.

Efter det bar det iväg till åhlens för att handla vantar och kolla efter overall till C för den han har nu är för liten nästan. Eller den är för liten och så handla vantar till honom. Hitta en overall på rea och när jag väl skulle handla den så hängde den fel. Jag visa var den hängt och att det fanns en overall som va prismärkt med 129 kr. Hon blev sur och fråga om jag skulle ha den ändå. NEJ!
Men jag får nog bita i det sura äpplet och bege mig dit imorgon och köpa den eller gå till trianglen och kolla haha.

Fick handlat alvedon till lilla snuff som vat så himla lesen när vi kom hem att han nästan va otröstlig. Han fick sin lilla alvedon i sin lilla gump och nu 40 min senare så sover han med sin pingvin.
Är supertrött mem ska fixa lite i köket.


Sen ska nog snuffe äta och sen ska denna damen duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0