Då får vi se

Ja vi får se vad jag kommer ihåg...

Jo i torsdags va vi hemma hos mormor och åt god mat. Hon hade ju inte sett sitt barnbarn på hela året. Hon är lustig hon haha. Som vanligt va maten super god och C trivdes som vanligt.

JO jag va ju hos pappa me såklart. Med honom går det framåt, man blir så stolt över honom. Han är nu utan resp i 1,5 *3 timmar per dag. Jag är helt övertygad om att han snart är utan den på dagen. Vilken fihet.
Du är bäst pappa ♥

Tillbaka till mormor Lisa, C är vaken mer nu. Men när vi kom så sov han och Lisa klädde av honom ytterkläderna så smila han upp när han såg henne.
Sen busa de lite

Sen jobba T på fredagen, tråkigt. Men så är det. Bara att se glad ut haha.

När T kom hem på fredagen va allt fixat och klart här hemma. Nyduschad bebis och fru och ren lägenhet och renbäddad säng. Kan det bli bättre?? Iaf så myste vi och såg på Let´s dance.  Super mysigt

Lördagen, tog vi oss en tur till Ts nya kontor. Det va super fint och det ska bli så skönt när de väl kommer till Malmö. Han är hemma mycket tidigare. Och han finns närmare och han kan sova längre på morgonen...
Iaf så blir det mindre stressigt.
 Tompas kontor

 C chillar på pappas kontor medans mamma kollar runt.

Lördag kväll såg vi på tv tror jag haha ja det gjorde vi.

I söndags kom Malin och Staffan. C fick en julklapp av dem en super fin body.
Ska tvätta den på ons så vi kan anväda den...

Idag sov vi till kl 9 och gud så skönt det va me tanke på att jag har fått riktigt dåliga sov vanor. Gå och lägga mig kl 2 eller 2 på natten och siga upp kl 7. Kan infa att det funkar inte i längden. Har varit så trött att jag blivit yr.
Så nu ska jag va i säng vid 23 tiden.

Som sagt vi steg upp kl 9 men han fota honom innan när han skrattar i sömnen.
 Jag undrar nu vad han kan ha upplevt under sina 2 månader som kan va så kul. Precis som jag kan undra vad han drömmer när han är ledsen...kanske drömmer han då om den hemska gången då mamma inte kom me maten tillräckligt fort haha...söt är han iaf.

Vi steg iaf C käka och sen träna han nacken medans jag käka. Sen sjöng vi lite och läste boken som han fick av farmor i julklapp där han själv är huvudpersonen. Så himla fin och rolig.

Efter dessa aktiviteter så va man trött eller ja C va trött.


Jag fick gjort lite samtal och städat lite och renat i hans garderob. imorogn avancerar vi till garderoben bredvid och dator rummet. Kanske tom toan....eller nja inte imorgon när jag tänker efter. För imorgon ska jag träffa Käthe som jag inte träffat på läge. Ska bli så himla kul.
Vi ska ses på forum och käka lite, och C ska bli passat av deras barnvakt (bläää) Nä hon verkar super snäll och rar och hon har tre barn. Men som sagt det är första gången som han blir passad....man är tramsig. Han är ju i samma byggnad någon meter ifrån mig haha

Jo jag har tränat idag och överlevde (tacksam för det) Det va super kul. Men inte så kul att se sig i speglarna :(   
Men kg ska bort nu, vill ju inte att C ska ha en ohälsosam mamma som inte orkar något.
Träna me Sabina och passet bra som vanligt och fick lift hem, söta hon.

Nu sitter jag i soffan och jag ser att jag ska vara i sängen nu....så jag får gå och borsta tänderna och hoppa i säng.

Jo C åkte i babybjörnen på "rätt" håll för honom i torsdags och det gilla han...tänk att uppleva välden för första gången så innan har han legat i vagnen



C sover redan


God natt mina vänner


Kommentarer
Postat av: Jenne

han e bar för vacker =) speciellt i sin lilla nalleoverall =)=) hihih,, du e duktig som har börjat o träna igen girlpower

Kramar

2011-01-11 @ 12:46:01
URL: http://jenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0