Hektiskt vecka....nästa vecka ska bli chill....

Eller chill och chill.
Har nu införskaffat mig ett tränings schema.

Måndag - Med Paula, sen träning på forum med Sabina (dans typ)
Tisdag - Body Pump
Onsdag - iväg me Paula igen
Torsdag - Zumba
Fredag - Med Paula

På detta vill jag nån stans få in spinning haha lycka till....

Nåja, denna veckan har varit helt stressig.

Måndagen började med att jag........ ja, vad gjorde jag *tänker*

Tisdagen va det föräldrarträff, sen till Entre för att dejta Linda några timmar. Vi shoppa kläder, eller det blev en tröja.

Onsdag, träning me Paula, sen kom en gubbe och konstatera att vi måste slipa och lacka golvet i hallen och vardagsrummet *suck* Alla möbler ska ut. Var ska vi sova då?? Tror det tar ett dygn.
Sen iväg och fixa naglar hos Jenny, det va dock kul. Ja det är alltid kul att träffa henne.
Sen hem fixa lite i lgh som jag numera har städad från topp till tå. Men inte dag, har förfallit lite :(

Sen på kvällen ringde söta svärmor och svängde in om för att puss på Charlie, han fick en cool sak av henne som kommer på bild imorgon. Det va riktig mysig när hon kom. Lite pinsamt att här va lite stökigt.....
Sussie jag vet att du läser detta, det va roligt att du kom och roliga samtalsämnen haha (HEMLIGA ämnen)


Torsdag är det dax att sätta in spiral, man kan dock tycka att det är rotat tillräkligt där nu på lång tid men inte.
Får se hur jag mår efter det, Ska iaf städa hos skatorna och sen sovrummet.

(Måste skriva att det är sorg för min ring är borta som jag fick i julklapp....FAN!!)

Fredag ska jag till frissan och fixa håret och sen träffa Challe och lite ärende i stan.
Sen hem och fixa mys för mig och min fina man.

Lördag blir det prommis med fam och kvällen kommer Linda, vi ska sminka oss. Sen ska vi till Lena där Ann befinner sig me <3 och sen är det brud tid :)

Söndag kanske det blir vinterbad, tänkte ta över pappa. Fast vem vet, tränar han kanske han me kan vinterbada nästa vinter. Jag hoppas det.

Pappa är iaf hemma och det är supernajs. Så nu kan jag hälsa på honon oftare, Tror jag ska ha en stående dag son blir onsdag. Få se hur hans schema blir

Va fasen gjorde jag i måndags, orkar inte  hämta kalendern, men det är ju skandal att jag inte kommer ihåg suck...

Jo en roligt sak va igår när jag skulle sova så flippa jag och Ann ut me sms, det är så roligt med symbolerna man kan sätta in och vi skojar alltid att jag är helig men igår va det motsattsen haha

 Sen blev det viktiga saker haha NOT

 

Till sist tog jag en bild previs på C som ligger här i sängen bredvid och sover (har sjungit vargsången)

 



Nä dax att sova nu


Kommentarer
Postat av: Jenne

kul o träffa dej med =)=) får ta en fika snart tycker jag, jag ska kolla upp hur de ser ut i mitt schema.

**Kram

2011-01-30 @ 10:44:31
URL: http://jenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0