Min underbara helg <3

Denna helgen va fanta mig prefekt. Fredagen började med att vi va hos doktorn me C. Han hade ju ett "veck" i ögat. Som vanligt va de inte i tid. Vi hade tid 10.30....kom in en kvart sent. Doktorn hade hår som Einstein, rund och nästan lika långa naglar som jag bläää. Men han hade jobbat med det i 30 år. En galen proffesor haha.
Han såg inget och hade inte under sina 30 år hört något som lät som den beskrivningen.

Så vi gick glada där ifrån. Snabb tur till stan och sen hem till Paula och deras grymma massagestol. Snacka lite skit me henne.

Sen bar det hem genom källare hihi inte långt alls hem :)

Fixa och dona lite inför helgen.

Kl 20.00 satt vi alla klara och färdiga för Let´s dance. Bra program. Somna dock framför tv kvart i tolv och vakna 45 min senare stappla in i sovrummet med C, gav han mat och vi somna om.
C vakna vid halv 7 för mat, täntkte somna om lite och gjorde det. Vakna 9.45 i ett ryck.

Brottom brottom, vi skulle ju lämna lgh kl 10.30. Ut me dogs och fixa oss. Fixa C och hans food.

Mitt i detta tumult bestämmer min söta man sig för att ge mig en pressent haha ( jag har gamalt drägel på kinden som har runnit och nu är tort) Han kunde inte väta tills kvällen. Han är bara för söt.

Nåja iväg kom vi iaf 10.40, är impad. Inget glömt heller *nöjd*

Väl i stan så köte vi ett lås till barnvagnen och sen bar det iväg till babysim skolan

Lite bilder

 Väntar på att skolan ska börja

 När kontakt i början så C kände sig trygg

 Efter han bestämt sig att han gilla det så va det bröstsim

 Sen ryggsim som han gilla bäst, som han sprattla/sima

Efter simskola så käka han lite och sen sov han och gud vad han sov och sov haha helt trött.

Sen blev det Hemma kväll och köpte hela solsidan boxen och Salt. Vi fick eller jag fick köpt lite godis. Har nog aldrig ätit så färskt godis, det glänste. Affären öppna i måndags tror jag.

Sen lämna vi av pappa Tompa och drog hem till mormor för hon klydda med sin dator. Va där en liten stund och fixa dator, sen hem. Duscha mig och C igen. Ville tvätta honom ordentligt. Laga lite mat och sen kom Gudmor Ana.

Vi mös hela kvällen och såg alla tio avsnitt av Solsidan, den är grymt bra.

Idag kom jag upp och laddad till tusen.

Kl 11 kom Linda och hämta mig, dax att bada i havet.

Körde till Kallis på sibbarp och basta sen bada vi i havet hela 1 plusgrad. Vi har nu fattat att skor är A och O.

Men gud så skönt det va, det rena bode själen och kroppet och skallen vilket kan behövas.

Så nästa söndag blir det Kallis på Ribban, där min pappa brukar bada.

Bidler från idag

 Här bada vi, altså bakom "muren" Man badar i sin födselklädsel. Najs att bada neck :)



 Vi tänkte ta en titt på det andra stället och vid den bryggan stod en tant och mata svanarna. Helt galen.

 Så här blir det nästa söndag... Då ska vi ha lite spa, jag tar me mina skubbhanskar och peeling duschream. Linda tar me sig ansikts skrubb. Sen tror jag vi käkar något där. Mysigt...

Väl hemma fick jag tvätta håret och duscha lite för farmor skulle komma och hälsa på C. Man vill ju inte va äcklig liksom.
Kl 17 kom farmor och Ronny, Han fick super fina tofflor och en riktigt cool tuggleksak som han kan slemma på. Ska se om vi kan byta ut hans hand mot dessa fina saker. Han älskar att sätta sin ena hand i munnen.



Till dessa tofflor vill jag ha en mysig bruin dress, måste köpa det...undra om de finns i min storlek. Jag vill me ha mystofflor......

Nu sitter jag här och har kollat Solsidan och glott lite mer på tv. Idag ska jag va i säng kl 23 så det är inte lång tid kvar och C åt kl 22.

JO Ronny löste dilemat med vårt aningslarm....najs nu ska vi bara se hur det går att få honom i sin säg. Farmor sa att det va en fin säng och det har hon rätt i. Men just nu vill jag att han sovet i vår säng tills han blir 18. Fattar inte hur jag ska kunna sova med honom så långt bort ( liggandes i sin egen säng)

Nä nu dax att sova



Kommentarer
Postat av: katrin

Måste bara säga att guuud vad Charlie är söt!! vill bara äta upp honom! verkar som att han gillar vattnet, kanske blir en simmare av honom! hoppas allt är bra med er och att vi ses snart =)

Kram

2011-01-17 @ 16:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0