Räkningar på hög....trötta mig

Gud vad jag hatar att betala räkningar och denna månaden är riktigt skitnödig.



Detta är dock inte min räkningshög utan en snudd bild för jag orkar inte ta mig in och fota min hög.

Om jag, hmmmm T eller vi eller hur baby :) blir snor rika. Tänker jag fanta mig göra som jag läst någonstans. Hyra en etta och låta alla mina räkningar gå dig och låta en revisor sköta allt haha. Så jäkla gött
Jag vill aldrig mer se en räkning då.

Jag tror man dör lite varje gång man betalar en räkning haha

Idag har jag varit på Cura kliniken och satt in en spiral. Gjorde inte alls ont. Tänkte att de hade rotat färdigt där vad de skulle på ett bra tag. Men ikke. Dax för cellprov detta året. Så jag boka en tid i mars så e det liksom gjort så hoppa jag att det inte blir mer rotande där.

Både jag och C befinner oss i sängen just nu. Han sov när jag bar in honom men nu är han vaken. Tror han kommer sova gott inatt. Han har nämligen varit stopp i gumpen på honom i 3 dar eller nästan 3 för han bajsa idag. Han har haft ont för han har varit ledsen lilla skrutt.

Nu ligger han här och fiser
Så nu har vi köpt någon ersättning som ska hjälpa till. Där är omega 3 och 6 så den kommer väl att glida ut haha.

Han va ledsen innan han fick gjort vad han skulle så han låg på min mage och så massera jag först ryggen och gumpen lite  och sen vände vi och massera magen. Det gilla han. Sen tyckte jag mig lukta något och fick knäppa upp pyamasen ( ja vi kom inte ur den idag) Och kika in i blöjan och där va ett paket till mig haha.
Man såg att han va nöjd.

Nu vill C äta och jag ska fixa krubbet. Sen är det dax att sova vi har en del att uträtta imorgon. Men det viktigaste är att jag ska till frissan weiiii.
 Att sjunga är kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0