Helgen <3

I frerdags kom T hem och stack sen och tränade. På kvällen myste vi och låg och prata till långt in på natten. Finns inget bättre. På Lördag morgon steg jag upp och stack och träna för Monika kl 9. När jag kom hem så va det Ts tur att träna och jag chilla lite.

På kvällen drog vi till Kävllinge till Ann och Niklas. Vi fick en super god middag och sen satt vi och snack. Så himla mysigt....

Idag kom Lisa och hämta mig och vi drog till babyland och där fick Charlie en regnställ och en kudde.
Sen va det Ikea och där fick han en nattlampa som lyser i olika färger. Eller ja den lyser inte så mycket haha men den är söt. hihi

Iaf så när vi stod i kassan på Babyland så fick jag syn på något som ska inhandlas. En stol man sätter sitt barn i när de badar. Så himla smart. Tänkte faktiskt på att det borde finnas när jag bada Lysis.
smidigt och så sitter det sugproppar i botten så han kan inte halka och slå sig och han kan sitta fritt och leka i badkaret.

Nä nu ska jag ge Lysis lite välling

Kommentarer
Postat av: Ann

Det var väldigt mysigt att ha er här <3 En sån stol måste jag ha till nästa =) ÅÅÅÅHHHHH, bibbi jag längtar till mitt bröllop och jag är så glad att vi typ ska göra det tillsammans <3 <3 <3

2011-07-24 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0