Helgen är över

Och Tonka ska jobba hela veckan :( Så jävla bull....
Känns som om jag kanppt träffat honom denna helgen.

Men vi har haft möhippa för Ann och det va super lyckat om jag får säga det själv haha. Heja Lena och moi :)

Vet inte om andra känner som jag. Ibland känns det för bra för att vara sant. Jag har aldrig kunnat tillåta mig själv att va riktigt lycklig. Så har det alltid varit. Det har alltid varit något.

Vill inte att det ska vara så....

Just nu lever jag min dröm med T. Kunde aldrig tro att man kunde komma någon närmare efter 10 år och lära känna den andra personen så mycket bättre. Helt fantastiskt.
E det så att vi har nu utvecklats ihopa? Eller hur har det gått till?

 Man hör ju om att andra växer ifrån varandra. Men har vi ha växt ihopa? Iaf så oroar jag mig hela tiden tiden att något ska hända. För jag tycker alltid att det gör det när jag är lycklig. Och så här lycklig har jag aldrig varit innan någonsin....

Nä jag måste lära mig att leva här och nu och njuta av livet. Har faktiskt en hemlig plan som bara T vet om. Undra om jag kommer att klara det? Det kommer kanske att ta år....

En sak som är säker är iaf att jag ska måla första napen C har imorgon...

Jo idag hade vi en vit fjäril i lgh som satte sig på ljungfru maria statyn, han satt på hennes axel. Jag tar det som ett fint tecken och att det är ett tecken på frihet och fridfullhet i livet...

Nä dax att sova är aptrött

ps tror jag har väldens bästa man och barn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0