Fy fan vilken pest dag *morr* Det började ...

img_3926 (MMS)

Fy fan vilken pest dag *morr* Det började med att vårt nät här hemma. Tänkte att jag kunde använda min telefon som modem Men dela nätverk fanns inte och snubben på telenor fucka up det Så jag kunde inte få nät. Trodde det va luren och åkte för att fixa den på Mobil service. Efter en timme så kom de på att det va fel på kortet.  Det va bara att åka till Telenor för fixa nytt kort.  Väl där så undra de om jag spärrat mitt kort. Det visa sig att han jag pratat med på morgonen inte satt på mitt abonemang. Han skulle tom ringa upp mig.  Nytt kort fixat och abonemanget på. Fick åka tillbaka för att få igång lur. Den gick igång :) Men nätet funka inte mms heller. 8 samtal senare funka det. Detta tog mig från 11-18.  Räkningarna fick jag gå hem till pappa och Lisa för att betala. T kom dit och vi gick vi hem.  Väl hemma blev jag sjuk :( hade väl ätit något dåligt... Sen gick T för att hämta Kina mat. Jag och Lysis duschade.  Lysis e super förkyld :(  Han fick en Alvedon.  Nu ligger han och sussar gott efter välling :) Själv ska jag me sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0