Midsommar imorgon...

Så då va denna dag till enda och det känns skönt. Har varit lite irriterad idag. Men det har gått över för min underbara man har lovat mig massage och att jag ska få va hemma själv i 2 timmar och städa imorgon. Ja det låter kanske sjukt men jag gillar att lyssna på talbok och städa. Det är helt ok.

Sen när han har sem så tar jag ett rum om dagen för storstädning. Så nu är det mest att köra det värsta så vi kan bo här. Låter som om vi har en svinstia men det har vi inte. Har bara inte fått ording sen vi fixa golvet.

Igår va vi hos pappa och Lisa, tack för blöjorna ♥ och maten såklart.

Så vad händer imorgon, jo vi ska till Linda och Mange och det ska bli superkul och jag längtar.

Ska även skriva en lapp att jag måste tvätta Stig till Charlie imorgon. Han saknar nog honom.

Har tvättid imorong och ska köra det sista som jag inte hunnit. Ska även städa garderoben när jag städar.

Nä nu har T snart ätit färdigt gröten och min massage väntar mig *mys*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0