Midsommarafton va helt underbar <3

Midsommar morgon börja jag me att städa lite och tvätta hihi....

Känns bra nu kan jag säga iaf :)

Vi åt super god mat. Olika såser, gott grillat kött och nypotatis och svamp *mums*
Vi trotsa vinden och kylan och åt ute :)

 i väntan på maten......gud så hungrig jag va....

Efter maten knalla vi in och käka efterrätten. Sen har vi pratat, dansat och skrattat hela kvällen och lite in på natten.

Lysis tycker om att gå på fest. Han är så duktig. Han skrattar och myser me de som är där. Han är en riktigt social kille...

Sin kvälls välling intog han hos Linda
Sen satt han i hennes knä och myste



 Clins och Christel.

 trötta men söta :)

Vi åkte hem vid 1 tiden och det va lagom.
Idag ska vi bara mysa och käka skit och kolla på film. Längtar tills ikväll då v ska göra det <3



              Jag och min fina man ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0