Ny vecka, fuck it. Ge mig fredag....

Inte för att dagen varit superdålig men jag vill att T ska vara hemma med oss ♥

Hade planerat för myskväll, men han kom hem med en jävla huvudvärk :(

Jag har iaf fixat lite här hemma. Ska göra ett storstäd ryck nu och denna gången komme det hålla. Har blivit sjukt pedantisk. Och vi har inte ording sen vi slipa golv eller fick nya skåp i badrummet.

Jag och Lysis va även uten en promenad i solen och hämta recept och handla för maten.

Strax efter 5 tiden kom Farmor och Challe för att lämna söt pressent till Charlie. Det va en söt gul anka som sjunger 4 olika melodier :) På söndag ska vi nog bada med dem. Ska bli mysigt. Denna gången blir de Aq-va-kul :)

Imorgon är det träning kl 12 BP och sen en dejt med Ana för lite käk. Men jag måste upp och gå på morgonen. Ska försöka ta mig upp kl 6....

Dax att dra igång igen med träningen har ju slappat och käkat massa skräp, vilket jag känner nu på socker sugen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0