Spanien...

Vi längtar redan tillbaka eller ja det gjorde vi i samma veva som Ivar och Mona lämna oss på flygplatsen. Kände nästan att tårarna kom....

Vi har haft en fantastisk vecka med dem eller ja 6 dag.

Lägger lite bilder här....

På flygplatsen

Vi fick 2 dagar vid  Poolen :)
Gud så mysigt och roligt vi hade där. Det va dock svinkallt men vi bada alla ändå...eller ja T bada nästan hela han. Han är en liten kruka men jag vat impad. Lysis tyckte me det va kallt men han bet ihop för det va så kul.

Vi han även med att gå på en marknad sen bar det iväg på en liten roadtrip till Altea där jag har varit mycket på sommrarna. Det vat helt annorlunda och gud så kul jag och pappa har haft där. Även med Lisa ett par år. Men jag kände verkligen att det va ett avslutat kapitel.
Fick även träffa Kenneth och Bea, det va kul.
Gick ut och tog en fika med Kajsa och Sten.



Bilder från huset, kul att få visa Tompa det






En av kvällarna vi va ute

En kväll gick jag och T ut själva....jo vi hade me Lysis såklart. Det va supermysigt och vi tog en drink efter maten och satt och snacka. Hur mysigt och roligt som helst.

 Gamelfarfar och Lysis...

 

Väl hemma så packa vi upp lite snabbt och duscha av oss flyget och natta lysis. Som va sååå duktig och sov hela flygresan dit och hem. Han vat med i starten och landingen.

Sen satt vi på ballkan och tog en Pinacolada haha

Vi har även hunnit tömma hela vardagsrummet på möbler och fått slipat golven i hallen och vardagsrummet. Det va en pers och allt är inte helt klart. DVDer ska in och annat i hyllorna.

Den kvällen sov vi eller ja, jag och lysis och 3 dogs hos pappa och Lisa. Rena sigenar läger haha. T sov hemma för han vat på möte till sent. Och då hade det gått 10 timmar....

I helgen har vi överraskat Virre och varit på Tivoli och ätit på en restaruang.

Idag har vi spelat golf med Linda och Mange och käkat 3 rätters haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0