Köket

Sitter i soffan just nu efter att ha städat köket och det är skönt. Ska nog vika lite tvätt. Har en hel hög som bara väntar på att jag ska ta tag i den. FAN, jag hatar att vika tvätt. Det är så jävla tråkigt. Men har kommit på att det är roligare iaf när man glor på tv samtidig haha.

Idag har jag och C tagit det ganska lugnt, men ändå hunnit med en hel del tycker jag.

Tog oss till träning kl 12, spinning och core. Det va schlager dänga för hela slanten idag och gud så kul det va. Och sen va det core. Johan hade passet idag och gud vilka tuffa pass han har, men riktig kul musik. Linda borde träna för honom. Ja eller jag me iom jag tycker det är kul me schlager i alla dess former.

Efter det så åkte jag och hämta sallad på Hemköp och sen hem till pappa♥

Det är så kul att se han fara som en skollad råtta där hemma och han är så duktig. Man blir så stolt och imponerad av hur han har hanterat det hela och vilka framsteg han gör. Tror jag har väldens bästa pappa :)

Sen vat den hem och duscha mig själv och Charlie, svärmor hade sagt att hon skulle komma in om och pussa på C innan hon den gottegrisen åker till Thailand i 3 veckor....ja tre veckor *avis* Man vill ju inte stinka när hon kommer hihi.

Hon kom och hann tom träffa Tompa, så det va lyckat tycker jag. Fast hon tyckte inte det va så viktig med Tompa haha.....det är samma hemma hos mig. Charlie är nr 1♥ Och det är så det ska vara.

Sen käka jag och kolla Dr Phil tycker det är så himla bra. Sen tog jag tag i köket och nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta tag i toaletten eller om jag ska beställa en tröja och ett par leggings så har jag  3 leggings som jag kan ha. Fanns tom ett par jeans som jag fundera på men iom jag har önskan och förhoppning om att gå ner i vikt så e jag nog försnål för jeans för 300 kr. Ja det är ju inte klokt med tanke på att jag inte äger ett ända par jeans.

Ska iaf handla trosor imorgon och det är ju alltid något.

Min mobil har fortfarande inte gått att låsa upp, finns det något mer frustrerande att ha en ny sak ( ja inte så ny lägre iom jag haft den i 9 veckor) Men va fan...den som väntar på något gott väntar alltid för länge

Nä känner mig manad för toan faktiskt så det blir det ska först smsa Malin och sen skicka ett medd till henne.

 När C vaknar vankas det potatis palsternaka för hans del och Nan2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0