Mitt sovmönster eller kanske ska jag säga ...

img_7529 (MMS)

Mitt sovmönster eller kanske ska jag säga rutiner?? Är rent åt shuta tack vare denna lilla lysmask. Men det gör inget. Ville mest bara få det ur mig. Iaf så är inte kl 00.00 än och det är alltid något. Hoppas jag somnar innan.  Imorgon ska jag och C till polisen och hämta hans pass :)  Ska även inhandla  * solskydd till lysis * keps * En maskin som man kopplar till tändaren i bilen så värmer man vatten/mat till lysis.   Det är nog det som behövs. Själv åker man i mjukis.  Jag hoppas vi kommer iväg på fredag. Längtar som bara den. Blir ett litet äventyr :) Jo nu vet jag va jag ska köpa, sådana servtter som tar bort baciller och de engångs sakerna som man sättet på otri baby när man suger snor.  C är lite kyld. Så jag har vinklat hans säng så huvudet har kommit upp. Kom ihåg att pappa pallade upp sängen med böcker till mig, så huvudet kom upp.  Nä nu ska jag me sova.  Gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0