Onsdag och överlevde

Idag så har jag hunnit tvätta mina gardiner i köket för Wailer den åsnan kastade sig över sin gröt som inte hann svalna och han brönde sig duktigt och kvätte havregrynsgröt i hela köket *suck*

Har pysslat lite här hemma me,,

Kom iväg och träna spinning och core 30 min *2.... kan säga att det va hemskt. FÖr jag är fortfarande lite förkyld.
Men det kändes bra ändå.
Blir lite Zumba imorgon ändå lite lugnt.

Sen käka jag och Andersson och hämta hundmat.

Fixa lite till här hemma och sen käka jag och C och dona lite till och kolla tv.
Sen vid 20 tiden va det dax att natta honom. Ja vi har fått rutin på det nu :)

Sen tog jag en dusch och fixa fötterna.
Nu sitter jag och glor på tv och ska fixa naglarna.
Blir ramlösa och lite mörk choklad

Imorgon har blir det även Ikea med Paula. Ska bli kul.

 

I helgen blir det en riktigt fin familje helg både fredag och lördag. Det behöver vi och på Söndag blir det

Brunch på Översten med Linda och Mange.

Dax att måla naglarna nu...dvs tå naglarna haha

 

Jo nästa sak som ska inhandlas till C nu är en gåstol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0