Super fin helg...

Det känns som om det bara går framåt nu....händer kul saker. Men det tar vi senare..

Fredagen hmmm ja va gjorde vi i fredags. Jo vi myste bara och kolla let´s dance och somna ganska tidigt. Oj glömde ju att jag och förken Andersson va på spinning och det vat kul.
Tillbaka till sängen, jag och C gick och la oss vid 23 tiden och kolla lite tv.

Lördagen vat en sovmorgon och sen drog vi på babysim me C. Och sen gick vi hem ganska trötta ändå hehe.
På kvällen kom söta Robin med Kina mat♥ *puss på honom*

C fick potatis morot för första gången i lördag me

 Tyckte det va gott

 För så här ledsen va han när det vat slut ( han får ju bara lite, en smakprotion)

På kvällen kolla melodifestivalen och halvsov i soffan med Robin.

Idag har jag haft en helt underbar dag

Börja med att Linda kom och hämta mig vid 9.40 och kl 5 över 10 satt vi i bastun och myste. Japp vi har badat i havet :) Blev 3 dopp med 2 av de doppen med huvuet under vattnet. 11.20 satt vi i fiket och mumsa på varsin macka.

Väl hemma igen så va det duschen och tvätta håret och fixa sig för Kajsa fyllde år och då vat det iväg så klart tll Gisslöv. Pappa och Lisa hämta oss halv 2 och iväg bar det.

Det vat supertrevligt att vara där och mycket mumsig mat...

 

 Från vänster Nelly, kusin Andy och hans son Eliott och hans pappa Sten, min pappa och Tompa med C

 Kör från samma håll, Lisa, farmor, Kajsa och Caroline

 Sten och pappa

 Andy busar med Eliott





Vi vat hemma vid 18 tiden och har käkat vofflor och gud så gott det me va.

Nu ligger C och sover och jag kollar BB.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0