Tisdagen och onsdagen....

Så då sitter jag i soffan och chillar lite medans C är i sin hoppa hopp

Han tycker det är super roligt särskillt när man säger hoppa hoppa.

Han har nu fattat galoppen med den.

Igår kom farmor förbi och det är alltid lika mysigt och roligt ♥. Hon hade ett stort packet till C med sig.
Det är just nu det roligaste jag vet  när han får packet haha...

I paketet låg en gåstol som är super fin.

Började sätta ihop den och tyckte det va som en walk in the park......men jag misstog mig. Han precis tänka *lite kaxigt* haha denna gång kommer jag inte att sakna Ronny. jodå...... Men jag kan nu berätta att sätta dit stolen va ett helvete. Kan säga att de precis gjort så tyget räckte åt alla håll. Va rädd att den skulle gå sönder.


 Vad är detta för något roligt jag sitter i.

 Hmm vad är detta för något??


 Men va fasiken...nu e jag arg på den


 Men inte så länge för den är ju super roligt

 Charlie ville inte att jag skulle skriva detta men han fattas 1 el 2 cm för att nå ner haha. Han når med tåspetsen...men sitta i den och pilla på allt som låter är ju superkul. Tack farmor ♥

Har faktiskt inte gjort så mycket idag har " bara tvättat lite och diskat" Det är lite för mig. Men imorgon får jag ta och damsuga.

Ska dock vika lite tvätt sen.

Jo jag har även lyckats handla sallad på Hemköp och ägg. Betalade och gick där ifrån utan maten...kom nästan ända hem innan jag upptäkte att jag inte hade maten med mig. Beslutade mig för att skratta åt det och köpte ny mat på Malmblorgs.

2 timmar senare kom T hem med kräksjukan. Stackare...det verkar vara så äckligt att ha blääää


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, han är ju så gullig att man spricker <3 <3

För övrigt tycker jag det käns bekymmersamt att du är gravid i V 58!!!

2011-03-09 @ 23:21:18
Postat av: Ann

Jo, det var ju jag som skrev dådå

2011-03-09 @ 23:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0