Vi avslutar helgen precis som vi börja den...

Helgen har varit super.

Fredagen började vi med att chilla och titta på let´s dance och äta kebabb.
T skulle handla godis till mig. Efter 10 år så kan han inte vad jag gillar haha

    

Det till vänsteer är vad han äter och det till höger är vad jag äter.

Fler sorter fanns inte i påsen, men det är tanken som räknas ♥

 C fredas chillar

Lördagen va vi på simning och sen va vi och hämta käk och gick till Tompas kontor. Så fint det är. Glömde fota men det va super fint. Man blir så stolt. Han är så duktig och driven ♥

Sen gick vi ner till Malmborgs Erikslust ( ja vi gick i stormen) För att handla mat till C. Jo vi handla även mat till oss me. Men vi leta potatis palsternacka. Väl hemma igen så satte vi oss och vila lite. Sen va det dax att laga mat.

Vi åt fläskile och pasta, en sås som vi gjorde. Jag gilla det men inte T.


 C sitter och kolla melodifestival



Söndagen började med brunch med Linda och Mange på Översten. Så mumsigt det va då.
Bullar, baguetter, salami, skinka, ost, fil, flinger, buffalo vingar, äggröra, bacon, våfflor, grädde, chokladmouse (stavning) pannacotta, frukt, chokladfontän ja det är bara lite av det som fanns där.

C satt snällt i sin stol och mingla med oss.

Hem låta C sova 30 min och vila lite. Sen va dagen D här för C.
Dax att smaka mat

Här är lite av alla de olika reaktioner som kom på maten hihi

 Lyckligt ovetande

 Hmm vad är detta??

 vad är det för något

 Tror inte jag gillar det..

 Blää vad äckligt

 Urk vad ska jag göra med de de stoppat i munnen på mig...

 Nja kanske inte så farligt ändå

 Nä det va ganska kul ändå att äta

Efter maten bar det iväg till Andy för Nelly flyller ju 1 år. Va där 2 timmar och är nu hemma. Borta bara men hemma bäst.

Som jag skrev så avslutar vi det som vi börjar det hela....kebabb hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0