Morsdag, min första <3



Idag har vi bara tagit det chill. Va i parken och Lysis fick gunga för första gången. Har bilder som kommer upp imorgonkväll. Iaf så tyckte han att det va super kul. Och det va mysigt att vara med honom i parken.

Sen på kvällen åkte vi hem till farmor och käka super god mat och efterrätt. Alltid lika mysigt i kollonin.
Väl hemma igen så fixa jag lite me lysis kläder inför resan. Såg nu att han nästan vuxit ur alla sina byxor. Usch va tiden går nu. Storlek 80 är det som inhandlas nu. Han får sluta växa så fort....eller nä men ni fattar vad jag menar.

Imorgon så ska jag äta frulle me Ann, gud så länge sen jag träffa henne då. Helt galet. Fast vi pratar i telefon ofta ofta typ varje dag och ett par gånger. Dock inte lika mycket nu sen jag vat sjuk....

Imorgon är det massa på schemat.

8.20 frulle med Ann
11..15 Mas me Lysis. Ögon doktorn
14.00 är det naglar hos Jenny
15.00 tvätta mitt inför resan

Ringa F-kassan
Ringa om biljdetterna
Ringa om mat till Wailer

Sen är det fixa lite och packa för resan. Måste också hämta väska hos pappa och Lisa.

Tur man har lite att göra...måste även fixa lite här hemma till Robin.

Nä nu ska jag borta gaddarna och sova.

ska ju upp kl 7

gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0