Nu bloggar jag ikapp :)

Först och främt så har mina skor kommit , dvs mina Björn Borg.
Undra vem som blev gladast när jag fick mina skor :)



Sen har ju jag och Lisa varit i Köpendanmark :) Vi hade en helt fantastiskt mysig heldag där...
Vi hann även med att göra 2 goda gärningar innan vi nåde Danmark.

På bussen till centralen kom en dam upp med sin hund och skulle betala med en 500 och chaffisen kunde inte växla och hon fick inte åka två stationer för att växla på centralen. Hon böna och bad typ och chaffisen sa nej fast kvinnan skulle på ett möte på sjukhuset. Så tillsist så reser sig Lisa upp och betalar för damen.
Hon blir så rörd att hon börjar gråta.....

Mitt va dock inte så fint som Lisas men jag flytta vangen så den stod typ på mig på tåget så en kvinna kunde sitta mitt emot sina veninnor...

Väl i köpehamn så fika vi lite och sen rände vi i affärer.
Vi fick även se....hmmm Lisa va heter de nu




Vi skulle sen käka på Tompas favvo restaurang. Vi kom dit kl 15 och då hade de så klart stängt mellan 15-17 haha sådet blev två timmar till i affärer. Men vi va båda överrens sen om att det va värt det.


Lisa åt bäää  och jag...hmmm vet inte va det va för köt hehe.

 
Efterrätt, mums



Sen på söndagen så va det dax att träffa farmor igen. Då va det dax att träffa mormor igen för bad

Skvätta är superkul :)

Sen va det även bad på söndagen då va det me farmor och faster på Vanningen och fika :)

Och nu till veckan som varit. Det har inte hänt så mycket i veckan egentligen.

Men helgen har varit helt underbar.

Fredagen hade jag och Tompa en liten myskväll ♥ med Champange för att fira att hans möte gått bra ( ja ingen mousserande vin, the real deal hehe) Sen tog vi nån drink och satt och snacka lite. Tänkte sitta på ballkan men det regna ju och blåste.

Lördagen va det babysim och så va jag och Kähte och såg Cesar och gud så bra det va då. Och som jag skratta. Han va så himla rolig. Körde det med stand up typ.

Idag har det varit Zumba me Linda och Paula och det va super kul. Sen städa vi lite lite här hemma och nu kör vi på en ny vecka.




Kommentarer
Postat av: Mormor

Det heter Vaktparaden!



Charlie har verklgien fattat det där med paket fast inte riktigt för han förstod kanske inte att detta inte var till honom. Glad blev han i alla fall!

2011-05-16 @ 08:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0