Nu räcker det tack...

Som rubriken lyder...

Nu får det vara nog me alla scared. Först va det jag och nu Mosse. Man blir väl trött???

När jag kom hem från Italien så va Mosse sjuk. T ringde dagen innan jag skulle komma hemf ör han va rädd. Mosse hade inte ätit på 4 dagar och varit superslö och nu kissade han blod. De åkte in i lördags då jag va på väg hem och vet sa att han hade förstorad prostata och ville kolla för cancer. Trötta mig.....

Gud så ledsen jag va när han ringde och berätta det och som jag har väntat på idag då vi va där.
Det va ingen canser :) Va så himla glad så jag ville dansa men spela cool.

Väl hemma igen så hoppa han upp till C i soffan och myste lite....eller ja blev lite dragen i pälsen me. Men jag tror att klapparna övervägde dragandet för han låg kvar i 20 min...





Och ja han är rakad, då menar jag Mosse. Redo för beach 2011 hehe

Nä nog gnällande...

Ja resan va helt mysig som vanligt ♥ Låter lite sjukt....som vanligt hehe. Men det är ju andra gången vi gör det ihopa och kanske inte sista *s*

Ska berätta mer sen om det när jag har fixat bilderna.

 

Imorgon blir det Danmark med Lisa som egentligen skulle vat idag men som ni läst så förstår ni varför.

 

Nu ska jag förbereda inför natten så god natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0