En bra måndag...

Hon sitter i soffan och känner sig ganska trött. Hon funderar på om hon ska måla två snabba tablor eller om hon ska skita i det. Hade iof varit bra om hon gjort det så tavlorna kunde komma upp. Hon borde kunna göra en ansträning. Hon har dock suttit där ett tag nu. Inte för att hon har latat sig idag.
Hon och hennes fina son och mormor till hennes son har spenderat dagen ihopa och fått gjort massa. De har varit på Jägersro centrum och handlat skor till sötnosen och så fick hon tag i Zlatan boken till sin man. Eller den va egentligen från Charlie
Sen va de på Ikea och så har hon fixat lite med papper.
Sen när de kom hem så kom Thomas hem strax efter och då fick han sin present.
Sen har hon.
Lagat mat
Diskat
Plockat
Dammsugat
Moppat
Tagit ut en glasbit som satt i hennes fot. Fick den i morse men såg den inte då och har inte kännt den förrän nu.
Nu sover Lysis sen någon timme tillbaka
skön stil
Innan hon går och målar måste hon bara berätta hur mysigt det är nu när man får respons från Lysis. Han vill hålla hand och pussa en....eller hans sätt att pussa är att han sträcker ut tungan och så blir pussen på den. Eller om han pusar en på kinden.
Men idag när hon va lite trött fråga hon om hon fick en puss och det fick hon...
Kärlek
Älskade unge jag tror kanpp det går...Men för varje dag älskar jag dig mer....tänker varje dag att det inte går att älska dig mer, men det gör det.
Jag är hopplöst förälskad i dig min söta Lysis♥
Dax att måla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0