Halva lördagen..

Så då har halva lördagen gått.
Jag och Lysis plus mormor har varit och badat. Eller mormor vat fotograf :)
Lysis fick badskor och det tackar han för ♥
Ett två tre dyck!
Övar på att vara länge under vatten för fotograferinen den 12e
Mys
Nu sover mina två män och jag ska snart städa fördigt. Blev kaos här igår haha...
Sen är det min tur att sova och de ska till systemet och handla godis. Min tur att sova.
Vi ska käka fondue ikväll och mysa. Så Lysis du får sova ikväll haha...
Imorgon blir det sumba vilket jag inte tränat på länge, fun fun och sen ska vi bort.
Tänkte vi kanske kunde hinna me att mata ankorna i parken men vi får se....
Närsta vecka är fanta mig jag och Lysis stenbokade.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0