Lysis är nu 1 år och 3 dagar <3

Tänk för 1 år sen idag så va man in en ding ding värld fast en underbar sådan..Vi har varit hemma i ett dygn. Gud så spännande och pirrigt det va men en liten nyfödd.
Fast jag kommer ihåg att jag ändå kände mig lugn. Nåja iaf tillbaka till nutid. Eller nästan iaf. Vi går bara tillbaka till söndags. Vi kom till lokalen jag och Ana vid 12 tiden.
( T va med Lysis och de vila sig iform ;) )
Vi fixa med det sista. Dvs pynta. Skönt va att jag och T och Lisa va där i lördags och duka och fixa. Vi hämta även tårtan som vi beställt i ett konditori tvärs över. Det blev inte som jag tänkt mig för jag ville bara ha vit marsipan och blå text men som ni ser så blev det inte så....
Lisa kom lite tidigare och koka kaffet och halv 2 kom födelsedagsgrisen
Mys i köket innan gästerna kom
Grisen på plats
Misstänksam mot sin tårta haha
Men sen slank det ner :)
Sen va det dax för paket öppning
Medans pappa öppna så lekte Lysis med sina klossar han fick av fam Carling
Alla fina <3
När alla gäster gått hem så lekte Lysis lite med sin gudmor och gick catwalk för morfa och gamelfarmor
När allt va klart och städat så gick vi hem med en hel tårta och massa kakor och godis. Vi lämna leksaker och hämta T och Lysis som gått hem lite tidigare med massa saker.
Vi ladda om och gick upp med tårta, godis och kakor till Paula och hennes fam och åt en omgång till. Även Ana vat på...
Väl hemma, så prova Lysis sitt flygplan som han fått av mormor och morfar. Han gilla den skarp. Fatta direkt hur han skulle göra, smart han är ♥
Igår så tänkte jag va snäll och tappa upp ett bad till honom och göra det lite mysigt med bubbel. Fel där!
Kan säga att han vat livrädd. Gallskrek när jag satte ner honom och sen klättra han som n katt på mig haha.
Men vi tog bort lite och sen övervann vi det :)
Vi insåg även i söndags att vi måste fixa hanns rum...han har tagit över hela vardagsrummet och vi går på varandra här i lägenheten och det är ångest....vill till hus.
Iaf så kommer vi att fixa Lysis rum fint i helgen och jag och Paula vat på IKEA idag och inhadla allt. Imorgon blir det tejp och roller mm och färg hämtas på fredag.
Så i kväll ha vi burit ner soffan och packat allt ner och fixat.......
Sitter nu ganska nöjd och kollar på tv.
Ska köra ett litet varv ikväll...ta bort lite färg på golvet....
Ska göra en macka nu iaf är hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0