Snart är veckan slut och jag längtar...

Redan efter nästa vecka :) Denna vecka har varit helt ok. Dock tog min dag igår en liten annan tur än jag planerat. Jag hade känt en lukt i köket i 2 dagar typ gamal mat/lik, bläää lukt. Ringde Paula och hon och jag sniffa oss till att det kom bakom Kylen och frysen. Ringde vaktis som kom och drog ut frysen...blläää!! Sen ringde han någon chef som kom och drog ut kylen och blää där vat stanken.
Tydligen finns det ett hål där vatten ska rinnna ut ur kylen bakom och sen avdunsta. Där hade det kommit in matrester, antagligen från när jag städat kylen. Som nu ruttnat....fy fan!!! Det blev storstäd i hela köket igår kan jag säga.
Fick även upp en dörr och har städat källaren i onsdagskväll (2,5 timme tog det) Har slängt skiten me som rensades ut.
Tisdagen spendera jag med fröken Andersson och tog ett dop i havet :) najs kan kan jag säga...
Har även hunnit vara i parken och leka där mormor kom och hälsa på :)
Mormor gungar
Gräver
Mormor gör sandkakor och Lysis förstör dem...teamwork kallars det :)
Nu sitter jag i soffan och laddar för spinning ikväll och sen mys
Nä dax att starta om torktummlaren och sen damsuga innan lysis vaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0