Dax att blogga lite :)

Helgen har varit hur bra som helst fast den börja bajs!
Vi skulle ha städ här hemma och de kom vid 14 tiden.... En man och en kvinna. Det skulle ta dem ca 1 h och städa, okej! Ringde Paula och fråga om hon ville följa me till Mobilia. Skulle hämta skor som vat undanlagda till mig. ( Har haft samma träningskor i typ 5 år) Har gnällt att jag nu har ont i fötterna.
Nåja Paula kunde inte följa me och jag tänkte gå dit för att fördiva tiden. Men ångra mig. Lasta in Lysis och körde dit ( vilket sen visa sig vat tur)

Kör dit och letar efter parkeringen Lisa pratat om och finner den. Köper mina skor och sen så letar jag onepice till Lysis som han ska få av Lisa och pappa. Då ringer min mobil och den ena städaren h
ar låst in sin jacka och nycklar och kastat in nycklen i brevlådan.....*suck* Vi bestämmer att han ska hämta den om en timme.
Stressar mina ärende och åker hem.
Möter Paula i garaget och får sällskap upp. Ringer städaren och han informerar då mig att han kommer om 30 min.
Lönt att jag stressa !?!? Säger att jag ska iväg igen och han kommer om 20.
På kvällen blir allt förseat för jag får städa det som de inte gjorde. Dvs torka ordentligt på våra möbler och damsuga upp dam osv.
image descriptionimage description
Och lite så...Lysis får sin fredagsdusch och jag lika så....Tänker att jag måste fixa T:s kläder iom han hade viktig möte på kvällen och hade tvättid. Nattar Lysis och T kommer me MC donal mat vid 21.15. Båda super trötta och Lysis vaknar till och vi tar ut han i vadagsrummet och han somnar om i min famn. Sen får Mosse mysa lite me honom
Lördagen va vi och simma jag och Lysis så T skulle få sova ut. När vi kom hem så sov Lysis redan och jag och T fika.
Sen åkte vi till Leos där Lysis busa så mycket att strumpan åkte av :)
När vi väl kom hem så sov vi alla lite en stund.
Jag vat så trött att jag inte orka laga och inte T heller så han handla Kebbab till oss när jag natta Lysis.. Men Lysis ville inte sova så han va vaken en stund till och T fick natta efter vi ätit.
Vi kolla tv och myste och jag tog lite bubbel och T brezer. Kan infa att vi somna i soffan haha.
Söndagen så va T först och träna och jag stack sen 12.15 för Zumba.
Väl hemma så skulle Lysis sova middag kl va 14 och T somna me hihi
Så här sov de i 2 timmar och jag fick städat i städskubben och garderoben i hallen :)
Sen drov vi hem till Lisa för middag och åt god lax och fick glass till efterrätt.
Väl hemma igen så kolla vi lite tv och gick och la oss i tid.
Idag har jag och Lysis busat och bara chillat. Varit en vända på kronprinsen och jag ska snart iväg och träna 2 pass om min tå tillåter det. Min lilltå är antagligen bruten men ska tejpa den med ringtrån som de sa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0