Skitnödig vecka....

Förra veckan va verkligen skitnödig....och då menar jag bokstavligt me. Mådde fan dåligt hela veckan, start måndag. Sen höll det på så hela veckan med knip och så. Fredagen bröt det ut totalt.... Tror det är min kropps sätt att säga stanna!! Jag måste vila... Så denna vecka blir det ingen träning. Börjar Måndag igen. Tråkigt, ingen dans....har även slutat i dansgruppen för jag pallar fan inte. Kommer fler tillfällen. Har fått sova hyfsat och det är numera samma som bra. Man omvärderar det där med en god natts sömn när man har barn kan jag säga. I måndags så vakna Lysis precis när jag lagt mig i mitt bad. Hade handlat nötter, cola och tänt ljus. Han ligga där 7-8 min. Sen börja han gråta. Och gjorde så i 40 min helt hejdlöst. Vi satte oss i soffan alla 3 och kolla tv. Efter ett tag kom en llååång fis från Lysis och sen kom de i omgångar i ca en timme. Sen sov han gott i mitt knä. Har idag handlat skor till Lysis och lite till mig. Nä nu ska jag sova, bra där Catta Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0