Sugig fredag som sluta mysigt<3

Dagen började bra. Fick dammsugat och moppat! Sen iväg för fixa naglar. När jag kom hem mötte inte gullig mig vid dörren av sitt elendiga skall.
Han blev kass igår :(

Åkte in och vet kände på han och sa att det fanns inget mer. Men efter lite klydd och hon gav han vatten och han spytt så fick han rönkas.
De satt något i halsen på han. Så det blev op.
Så jag fick lämna min lilla råtta.
Han opereras inatt. För han e inte prio 1.

Fixat pressent och slagigt in fint till stora Charlie som fyller 40!

När mannen gått. Så duscha jag och Lysis. Sen bar det hem till mormor på räkfrossa, sååå gott.
Fick oss en tur till Malmborgs. För jag glömt nappflaska, mindre bra där.

Sen gick vi inte hem förrens 23 typ.
Nu ska vi nanna.
Simning imorgon med farmor :)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0