Just nu ligger vi alla och ska vila. Dessa...

img_9169 (MMS)

Just nu ligger vi alla och ska vila. Dessa två sover redan <3 Igår va vi bortbjudna till min gudfar Nisse och hans fru Ingrid. Även pappa och Lisa va dit bjudna. De bor i Nybrostrand när de är i Sverige. Vi eller jag och T åt tupp för första gången. Ingrid hade lagat och Gud så gott det va! Jag drack bubbel hela kvällen. Allt va helt perfekt och mysigt. Idag steg vi upp vid 8 och kl 10 hade vi käkat frukost, damsugat, plockat, varit nere med sopor och dogsen ute.  Nu ska vi vila och sen prova baka kakor som jag nog ska baka till Lysis kalas.  Sen ska vi kolla lokalen där vi ska ha spektaklet på den lilla bjudningen ( läs 40 pers och då är inga vänner bjudna) Nä nu ska denna förkyla kvinna sluta sina ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0