Mycket tankar snurrar...

Som sagt så är min fina pappa inlaggd igen på MAS :(

Saker som jag bla tänker på är så mycket onödiga saker man gör. Så mycket tid som går åt till dessa onödiga saker.
Reta sig på någon
Onödiga bråk
Oroa sig för saker som inte hänt eller kanske inte ens kommer att hända för man vet inte om

Eller mest tänker jag på onödiga bråk som man har haft. Visst man kan inte undgå det.

Man tar även många för givet....

Ska faktiskt tänka mig för i fortsättningen.

Ska även försöka leva mer i nuet.

Nä det ska bli mer ändringar i livet nu...

Men nu till något roligt. Min söndag med 2 av mina favvo män ( har tre juh min pappa me <3 )

BILDER

 Vi va ju på Leo´s lekland...


WEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII åka kana med pappa

Sen ville jag me åka så Lysis fick åka en gång till haha



Har gjort en förstoring på två av bilderna så man ser vem som tycker det är roligast att åka haha




Ja vi kan ju konstatera att det är jag och T haha


Väl hemma så besluta sig Lysis för att öva gå och nu har vi spänt hjulen så den inte rullar så fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0