Tis och Ons

Igår hände en sjuk sak....Jag har alltid sagt att Cimbo vår rottis skulle släppa in tjuvar och visa dem vad de ska ta och va mina smycken finns haha....iaf så igår så står jag i köket och kl är typ 17.30 tror jag. Jag lagar mat och Lysis sitter och äter rån i sin stol bredvid mig. Hundarna ligger i köket.

Plötsligt reser sig Cimbo upp och ställer sig och glor på dörren. Jag tänker att kanske T kommer. Ser hur raggen reser sig och vänder blicken till dörren. Då ser jag hur brevlåde inkastet rör sig. Någon tittar in och i samma veva kastar sig Cimbo mot dörren och skäller två skall ( han skäller aldrig) Sen följer hans entorage pudel och pomme in i samma attack mot dörren. Jag bara står och gapar, Lysis gör lika så.

Sen blir jag fan skit skraj och tänker, har jag låst dörren??!!
Väntar nån minut för att smyga fram och känna. Pust den va låst.

Så himla obehagligt. Cimbo skäller aldrig på brevbäraren (vi har två)  eller de som lämnar reklam.
Duktig vovve ♥

Idag så skickade Caroline mess och undra om vi skulle hitta på något. Gå till någon lekplats. Kom på Leos lekland som jag skulle gått men Ann nu på fredag. Hon va på och vi träffades där kl 12.

Charlie och Oscar satt i bollhavet. Oscar är lite tuffare än Charlie.

 Oscar och Lysis



Kan säga att Lysis är ganska observerande.
Men han är inte rädd. Stackars Oscar blev rädd för en pirat och en apa :( söte
Fast jag kan hålla me de va rätt fula ;)

Sen blev det pankaor för Lysis och kladdkaka för mig....


Efter allt stohej och mat så va Lysis trött och så är han ju inte heller helt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0