Helgen...

Helgen har varit supernajs.
Fredagen va bara att softa och kolla Let´s Dance. Käka godis såklart haha. Not god...
Lördagen jobba jag och det va soft som fan :) Himla roligt måste jag säga...Roligare med pengarna :)
På kvällen kom farmor Sussie, Ronny och Challe. Vi åt Ts goda mat och sen satt vi och snacka. Gud så kul vi hade och som jag har skrattat♥
Söndagen va bara en slappedag och jag som midda i 4,5 timme så himla gött. Men det känns ändå som det fattades timmar typ att jag va så trött att jag inte kände det längre och nu är jag "bara" så trött att jag känner det. Make sense? Antagligen inte haha... Men för mig gör det.
Idag har jag städat, varit på min praktik och skrivet avtal med sysassistans.
Nu ska jag nog sätta mig att måla tror jag. Är hemma nästan själv. Lysis är ju här ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0