Mysdagar

Långfredagen spenderades hos pappa och Lisa. Även Gunilla och Lars va där samt Inger och Jan. Vi saknade hela fam Carling. Men det va supermysigt. Vi va hemma vid 22 tiden. Kolla film och myste lite.

Idag va jag och Lysis på stan med Lisa. Kolla kläder och luncha. Väl hemma vid 13.30 tiden så sov vi middag med Thompa <3

Vakna 15.20 tack och lov, dock aptrött. Körde 2 maskiner och fixa Lysis och T gjorde sig iordning.
Tog ut dogs och gav dem mat.

Sen kunde jag göra mig iordning i 190. Börja 17.20 typ.

Hos Sussie och Ronny va det ett tappas bord uppdukat fast det va egentligen "bara" 5 olika förrätter. Det va supergott :)

Sen spela vi spel, tog några drinkar. Så kul. Vi åkte hem spräng mätta för efter " förrätter och sjömansbiff så vat det snacks och senare cheeskake.
Allt va super mumsigt och roligt.

Nu ligger vi i sängen och mina två män sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0