Onsdagen - check

Dagen har varit helt ok.
Började morgonen med att köra ett styrkepass på 1 timme. Tog det dock lugnt iom jag visste att jag hade 1,5 h dans framför mig me :)
Imorgon blir det dancehall.... tror det är min grej haha. Om jag har en grej är det nog min haha.
Kan dansa för T här hemma sen ♥
Sen vat jag och boka tid till frissan. Två tider. En nu den 13:e, måste fixa utväxten. Sen en tid till Maj då vi ska gå på bröllop. Då blir det massa hår och förlänging mohaha.....
Sen va fisen och jag hemma hos pappa och Lisa för att käka kvällsmat :) Mysigt!
Just nu sitter jag i sängen som planerat för en gång skull. Brukar aldrig bli så.
Men jag har just krängt 100 g choklad *mums* Och jag undrar varför jag inte går ner haha...nja vill egentligen gråta.
Men nu kör vi igen, med hårdträning och då kommer även maten automatskt iom när jag tränar hårt vill jag äta nyttigt och när jag inte tränar hårt känner jag att jag lika bra kan käka. Helt korkat tänkt.
Det som fattas nu är min fina man som är ute me jobb.
Helgen kommer bli fin. Fredagen spenderar jag med Paula för T ska ut. Och lör kommer svärmor och Ronny på midda * funderar på vad jag ska laga* hmmmm nu vet jag :)
Jo jag kollar även samtidigt på kniven mot strupen. Denna gång blir man bara ledsen för mannen som äger blir ledsen..
- jag blir ledsen när någon skäller på mig, jag kan inte sova
Det gör ju ont i hjärtat.
Jo efter de varit här på lördagen så på söndagen så ska Lysis hämta sitt äpple eller ja dopäpple.
Sen drar vi till Eslöv och hälsar på kusinerna, ska bli så kul. Har inte pratat med Linda på länge och det ska blir super att träffa henne.
Sen när vi kommer hem blir det godis och sängen med familjen...
Så imorgon vad händer då...dans på lunchen och sen fixa och busa lite med lysis.
Efter dansen ska jag städa mellan 21-00 så det blir att sova midda med lysis...
Jag och Lysis idag....bus och pussar som inte kom me
En lite ego bild....
Nä nu säger jag godnatt för jag har en lång dag imorgon
Note to my self..posta två brev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0