Skitnödig dag...

Vakna förkyld innan har jag bara varit lite snuvig om man säger så....nu va jag kyld.
Tänkte att det skulle bli bättre när jag sov midda med Lysis. Gissa om jag blev lurad haha. Vakna typ dubbelt så sjuk. Vakna av att jag drägla för jag vat hel stopp i snoken och sprucken överläpp för jag va så stopp bläääää.

T tog hem mat för att jag skulle slippa laga för jag inte mådde bra alls. Så gulligt och nu ska vi snart ha vår mys tisdag som består av 2 h comedy <3 i sängen.

Imorgon ska jag och Lysis göra nada. Kanske hälsa på Paula en stund för att komma ut liksom.

Jo jag har hittat Lysis nästa stol han ska ha och har hittat den ganska "billig" De kostar runt 2000 kr men hitta för 1400. Och nu undrar man billig!!!! Ja för de har stolen upp till 7-8 år. Slår man ut det på de åren är det inte dyrt. Där av tripp trapp :) Men får vänta iaf 1 månad till. Men vill verklig ha den till Lysis och alla som jag har pratat med har



sagt att de är super. Prata medT och Jane hade tydligen de när hon va dagmamma.
När jag visat den för T och han sagt det om Jane så konstatera han du tänker inte släppa den stolen nu va?
NIX :)
Såg även en fin säng men det dröjer för han ska sova hos oss ett tag till har vi kommit fram till och så är det me det. Men sängen ser iaf ut så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0