Sova...

Har kollat Melodifestivalen och innan dess så fick jag mitt efterlängtade bad. Så skönt, vat lagom klar till melodifestivalen. Men fick väcka T och R. De hade båda somnat hihi.

Jag tyckte fan Sean Banan va rolig. Satte sig i huvudet. Men de som gick dirre till Globen va rätt.

Imorgon blir en full dag. Kyrka, kalas. Blir super kul.

Jag sa ju att Lysis va bortskämd. När T och R kom hem hem så visa R Lysis ett rosa marsvin som låter när man trycker på nosen. Det va en av perssenterna. Även 2 bebbisar och en skola till dem.

Lysis älska detta marsvin och jag sa vi fick köpa ett till honom.
T - det e Thyras
Jag - Ja vi får fixa en till imorgon
T - ähh nä
Jag - då får du ta den
T ser tufft på Lysis och jag ser hur han smälter och försöker ta den fast han inte vill. Lysis blir ledsen och T släpper den och konstaterar att det är nu Lysis marsvin... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0