Vrede

Har nu varit mamma nästan i 1,5 år och tiden bara rinner iväg ( ja det gör mig arg det me haha)
Men något som Ingrid prata om för många år sen är att man blir som en legonhona. Som hela tiden är på vakt. Som är redo att anfalla så fort nogot hotar hennes familj.
Då förstod jag inte henne, det gör jag nu!
Exakt så känner jag. Och jag känner även att jag fan inte har långt till att attakera.
Innan har jag som Ann sa när vi prata i söndags människa att jag nog är en godare människa än henne. Nu tycker jag inte det gumman. Men jag fattar vad du menar. Och jag är fan trött på att vara det.... och har tänkt mycket på det.
Nu är det fan dax att "man upp" Fast för min den "lion up"
Det finns så många skitnödiga människor som bara förstör för anndra. De förpestar ner omgivningen för en och varför gör de det? Jo för vi låter dem göra det. Visst det är inte lätt i alla lägen att "lion up" för det finns aldeles för mycket känslor. Men jag tänker just nu inte bry mig om det så länge det gäller min familj. Kan tilläggas att det finns vissa jag vaktar mer noga...
Så nu är det slut på att lägga ner tid på folk som bara gnäller och håller på eller inte håller på.
Tänker lägga min energi på de som verkligen ger något tillbaka.
Nog gnällt om detta nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0