Spytt

Började må illa vid 20 tiden. Gick och la mig vid 21 tiden och frös. Sovit riktigt jävla dåligt. Frysigt. Iaf har lysis vaknat flera ggr. Och halv 1 gav jag mig. Upp med han och stig. Ut i köket för att göra välling. Känner att jag mår mer och mer illa och tänker att det kan vänta. Tar Lysis och stig, springer till toa. Sätter Lysis på golvet och en seck senare spyr jag bläää. Lysis ser rädd ut och mellan kräken får man le och säga något för att lugna honom. Han sitter där och tittar med stora ögon och e nära till lipen.
Kan säga att jag me va det. Ville ha Lisa eller pappa där. Som när man va liten. Som tröstar och stöttar.

Nåja, nu ligger jag och lysis och Stig i sängen. Lysis sover. Själv funderar jag när jag spydde sist. Måste ha vat typ för 11 år sen, när jag, T, Ann och Clins varit ute haha.

Nä anorexia är inget för mig. Så smal på det sättet kan jag nu konstatera är uteslutet ( skojar )

Har nu ont i magen :(
Får man det?
Ska gå på toa och sen prova sova lite.

Gnatt


Kommentarer
Postat av: Mamma Muuuu

Oooh vad det är synd om dig! Nu har du i alla fall en ny dammsugare och att du inte är frisk förstod jag när du inte orkade kolla affärer. Puss och krya på dig nu och vila så mycket du kan.

2012-01-07 @ 12:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0