Ligger i soffan!

När vi egentligen skulle va me Paula och Bill. Men fattar att de inte vill ha oss i sin lgh. Ja eller snarare mig haha :) Men det e inte helt fel att ligga i Ts knä <3 T kollar nån film som är typ som Blair witch project... Innan denna film såg bi Svensson Svensson i nöd och lust. Lite mer min typ haha. Jag vill bara se kärlek och humor..., och mord :) Ingen framtid, jordens undergång och verkligen inte drama. Magen är väl på bättring. Ska skriva till Fritidsresor imorgon efter allt kaos som varit.... Idag har vi typ gjort inget. Skönt! Tom jag sov middag, 2,5 h.... Nä nu ska jag gossa in mig bredvid T och sova här medans T ser filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0