Med ens e man klar vaken!

Började detta inlägg för 15 min sen. Med rubriken trööööttt! Men det e jag inte nu. Vi natta Lysis strax efter 21. Han somna ganska direkt. Han somnar i vår säng och sover där. Har gjort det ett tag nu för han har haft mycket problem med sina öron :( Iaf så la jag över han i sin säng för jag skulle bädda vår. Eller rättare sagt bädda rent vår. Hade ju redan bäddat Lydis för jag tänkte han kunde börja sova i sin säng! Men han vakna efter sovit där i 15 min helt galet ledsen. T fick han att somna med honom i soffan medans jag bädda vår säng. Vi bestämde att han kunde sova i vår säng lite till och han vart nog arg för han vakna i sim säng.... Sagt och gjort, vi bar in honom och la han i vår säng... Efter 30 min blev han tokledsen igen. Han fick sin medicin för öron och en Alvedon. Jag sitter nu med bena i skräddarställning och har mina ben som vagga. Jag gungar lite lätt....han sover nu och jag funderar allvarligt på att sitta såhär hela natten och som rubriken lyder, klarvaken! Han har gnytt till en gång men han verkar sova gott :) <3 Nu till det roliga! Lysis har fått ett nytt åk :) Tack pappa och Lisa för sponsring <3 Sen på kvällen kom farmor och Ronny. De hade med sig lego duplo. Massa bitar, 3 kartonger<3 Lysis lekte hela kvällen :) han älskar att bygga. Som vi har byggt. Massa färger, några djur och en skörare till djuren. Det va super fint! Så nu rulla han runt och la sig i fosterställnig på magen... Då slipper jag sitta och sova :) Måste sova, Inlägget vägrade läggas upp inatt kommer nytt om det roliga igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0