På det igen...

Midsommar var super mysigt trots allt.
På kvällen innan hade Lysis feber över 40 grader :( Visst det är inte ovanligt för små barn. Bara det att den gav inte med sig. trots Alvedon. Vi hade kontakt med en kvinna på 1177 som va super gullig och vid 3 tiden gav äntligen febern med sig...då var han typ så fullproppad med Alvedon som det bara gick och jag hade baddat honom med kall handdruk felra gånger.
Så på morgonen var det bara att bege sig till VC, där de konstaterade halsfluss och öroninflamation.
Så det var bara att ringa och avboka vårt firande med fam Andersson och Hjelm.
Men snälla Paula strunta i vår bakterie härd ( glömde jag hade dubbelsidig ögoninflamation ) Så vi blev bjudna till dem så vi slapp sitta hemma och hennes barn är så stora att vi sa bara till dem att hålla sig ifrån C.
Men det var svårt för Alex som tycker om C mycket och är riktigt duktig med honom. De lekte på hans rum.
På natten kom Ann och Sebbe för de skulle sova här.
På morgonen mådde inte jag bra alls. Ögonen gjorde ont och va super geggiga och när jag kom ut så gjorde ljuset ont som fan.
Körde typ ut Ann och Sebbe vid 12 tror jag.....Inte så snällt men jag mådde apa. Sen sov jag nästan hela dagen....
På kvällen kolla vi film och myste.
Nu väntar jag bara på att dagarna ska gå så vi kan åka iväg på vår resa. Ska bli så himla mysigt.
Nä tvättstugan kallar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0