Bra dag :)

Idag har varit en super dag...

Jag har nämligen fått gjort en massa :)

* städat i källaren
* tvättat en del
* fått badrummet klart wiii ( dvs alla arbetare e klara nu e det mitt kvar )
* fått fixat i köket så diskmaskin kommer på plats
* ätit kvällsmat hos pappa och Lisa me lysis ( T hade migrän stackare <3 )
* myst med T och Lysis.
Och nu ska jag och T mysa och kolla tv

Imorgon blir det till att slänga skiten från källaren.
Städa lgh iaf kök och Lysis rum. Hoppas jag hinner kontoret och vardagsrummet och toan. Jo det gör jag :)
Sen kommer R en sväng om imorgon.

Nä dax att byta till pyamas och mysa ner sig....<3

Bakom hundsängen e det en hög me massa skit och sopsäckar


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Du är duktig tösen min<3

2012-03-07 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0