Näsan!!

Fy vad ont jag har i min näsa.
Innan idag sov vi alla middag i typ 3 timmar. Vi har alla mått mer el mindre dåligt :(
Just nu har T super ont i magen och jag har mest i näsan.
Nu undrar man fall T har nitat mig ;)
Nix, efter vi sovit så kolla vi alla tv. Lysis satte sig gränsle över mig med ryggen mot mig. Jag låg och titta tv.
Helt plötsligt kastar han sig bakåt och slår sitt bakhuvud på min näsa. Jag hör/känner hur det krasar och T hör det! Det gör så ont att man tror man ska dö.

Så imorgon blir det VC för att kolla i näsan så allt står rätt till sa de på 1177.

Vi ska iaf kolla BB och mysa.

Jo Robin va här igår trots kräk och så. Han sa att om han blir sjuk får han semester ju haha tok <3

Nu ska T ut me dogs och jag ska ta en snabbdusch. Sen blir det till att göra det hos Pa och Lisa el hos Paula.

Nä dax att sätta fart, vill ju inte va sen till sin dejt me sin man <3

Bild från nyår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0