Trött, men jag ska

Keep going.
Har haft en ganska jäklig start på veckan. Wailer har varit superkass i sin mage så det har bajsats och kräkts inne :(
Och då menar jag inte lite och det höll han på med i 48 timmar. Nu är det stop iaf och han äter specialfoder för magen och någon "pasta" som ska lugna magen.
Igår så har jag tömt sovrummet och fy fan va skitit där va då. Kan ju infa att man bör tömma rummen 1 gång per år för att städa helt. Iaf så åkte sängar och allt som tillhörde sängen ner. och storstädade hela rummet. Kan säga att det tog 4 timmar....
Sen fortsatte jag på kvällen med att sy och stryka och fixa. Vi sov i soffan inatt och det va väl helt ok. Inatt sover vi i nya sängen som kom idag :)
Har monterat och fixat och ska nu snart SANERA köket.
Lysis sover och det är bra....
T jobbar och kommer väl senare och då ska vi vika tvätt.
ÖSCH så trött jag är. Och så ska jag jobba i helgen...
Jaja eller gå bredvid men jag har en känsla av att jag kan henne bättre än hennes assistent nu. Inte konstigt iom jag jobbat med henne i 4 år. Ska bli så kul att jobba med henne igen..
Nä nu ska jag fixa här så jag kan blir klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0