Trött på att må illa!

Igår träffa jag bästa käthan <3
Åhh vad jag har saknat henne. Vi hade så kul när vi jobba ihopa :)

Hon har fått tillbaka håret och det är färgat i samma färg som innan. Nu ska det bara bli långt igen :)

Shit va vi åt haha...
Först bakad och sen in på hollandia fiket för att äta en bakelse var och dela en <3

Ska se om jag kan lura in henne nästa fredag :)

Idag har varit mys med T och Lysis. Vi vat och fika <3 älskar mina två grabbar mest i världen.

Imorgon är det Marja som gäller. Kan säga att det inte blir fika haha hon är träningsfreak. Borde bli som henne :) eller lite mer.

Nä dax för tis mys med mannen som = top modell och DHW och BB

Kiss kiss

Jo vi hade gäster i lör... Så mys. Jag laga mat och Lysis me trots 39.7 i feber.
Han laga sin favvo hamster haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0