Närvarande

Jag har ett nytt mål just nu när det gäller mig som mamma. Jag vill vara mer närvarande. Leva i nuet.... Iaf när det kommer till honom.

Blir så trött på mig själv när jag sitter med finaste lilla människan och tänker på massa annat...när jag borde vara där och då med honom.

Idag har jag varit närvarande. Från det jag hämta honom tills jag drog på träning. Vilken underbar känsla....

Jag måste sluta och vara all over the place...,


Apro på vara överallt. Vi ska sätta upp schema över vem som gör vad. Det kommer få mig att kunna vara här och nu. Jag vill ju me kunna sova middag på lör och söndag. Inte fara runt.

Ligger just nu och lyssnar på Lysis hostande. Trots medicin :(

Nä nu måste jag sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0